VV IASON heeft zondag 30 juni haar 38e en laatste Miniveldvoetbaltoernooi gehouden, een icoon voor vele voetballiefhebbers in Zuid Limburg maar ook in de rest van het land. Velen zeggen dat de sfeer die het toernooi biedt nergens anders te vinden is. VV IASON is dan ook apetrots op wat het heeft neergezet.

Vanmiddag hebben we een moment stilgestaan bij dit einde, en hebben dat moment samen beleefd met vele deelnemers, en vastgelegd op deze typerende foto.

VV IASON wil alle teams en deelnemers aan 38 edities en de scheidsrechters hartelijk bedanken voor de gezelligheid en sportiviteit. Het Miniveldvoetbaltoernooi zal worden overgedragen aan onze vrienden van RVU die de gezelligheid van het toernooi zullen blijven koesteren.

Hartelijke groeten van het bestuur, de leden en de vrijwilligers van VV IASON.